fbpx

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy otrzymam fakturę?

Po opłaceniu zamówienia, faktura zostanie wysłana automatycznie na maila. Jeśli nie otrzymasz maila z fakturą sprawdź folder spam, oferty, powiadomienia lub napisz do mnie. Być może jest literówka w podanym emailu.

2. Kiedy otrzymam dostęp do kursu?

Po opłaceniu zamówienia i otrzymaniu faktury, automatycznie otrzymasz dostęp do kursu. W panelu menu, pojawi się pozycja „panel kursanta”, w którym będą zapisane kursy, to właśnie tam znajdziesz opłacony przez Ciebie kurs.

3. Jaką formę płatności można wybrać?

Podczas składania zamówienia masz do wyboru formę płatności jako przelew tradycyjny, numer konta pojawia się po złożeniu zamówienia lub możesz skorzystać z płatności online Przelewy24

4. Nie mam maila z potwierdzeniem zamówienia

Jeśli nie otrzymałaś/eś maila z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź proszę folder spam, ofert, powiadomienia, kosz. Jeśli jednak nie ma tam maila, napisz do mnie przez formularz kontaktowy lub na maila sklep@platformagrafiki.pl, być może w adresie email jest jakaś literówka.

5. Płatność online nie powiodła się

Jeśli z jakieś przyczyny nie było możliwości zrobienia przelewu, wówczas na Twojego maila podanego w zamówieniu powinien przyjść mail z informacją „Dokończenie płatności Przelewy24”, w którym znajdziesz link do wykonania płatności online.

6. Ile czasu czekam na przelew tradycyjny?

Na przelew tradycyjny czekam do 7 dni, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

7. Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Tak, jeśli potrzebujesz zmiany danych na fakturze, wyślij do mnie maila na adres sklep@platformagrafiki.pl z podaniem nr zamówienia.

Jeśli masz dodatkowe pytania, to napisz do mnie wiadomość poprzez zakładkę kontakt.